Taxin till festen har redan gått. 04 torsdag Jun 2026 Posted by Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness in Kreativitet / Creativity ≈ 2 kommentarer EtiketterBlack&white, building, byggnad, Foto, Photography, Svartvitt, taxi Dela detta: Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Gilla Laddar in … Relaterade
beetleypete skriver:
I hope that you didn’t miss the party! 😉
Best wishes, Pete. x
GillaGillad av 2 personer
Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness skriver:
No (;
GillaGillad av 1 person