Etiketter
östra station, Bus, Light rail, resa i tiden, Stockholm, travel in time
… Fast i själva verket ska jag hälsa på en vän, men det är samma resväg. Vid Östra station haglar minnen, vid byte av färdmedel.


05 lördag Aug 2023
Posted in Kreativitet / Creativity, Out of town
Etiketter
östra station, Bus, Light rail, resa i tiden, Stockholm, travel in time
… Fast i själva verket ska jag hälsa på en vän, men det är samma resväg. Vid Östra station haglar minnen, vid byte av färdmedel.


05 lördag Aug 2023
Etiketter
Black&white, building, byggnad, Foto, Photography, Svartvitt

Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
04 fredag Aug 2023
Posted in Kreativitet / Creativity
Etiketter
Black&white, Foto, Kungsholmen, Photography, Sankt Eriksgatan, Stockholm, Svartvitt

04 fredag Aug 2023
Posted in Kreativitet / Creativity
Etiketter

04 fredag Aug 2023
Etiketter
Black&white, building, byggnad, Foto, Photography, Svartvitt

Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
03 torsdag Aug 2023

Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
03 torsdag Aug 2023
Posted in Kreativitet / Creativity
Etiketter
Black&white, Foto, Photography, Rain, Regn, Södermalm, Stockholm, Svartvitt


03 torsdag Aug 2023
Etiketter
Black&white, Foto, Fridhemsplan, Morgon, morning, Photography

Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
03 torsdag Aug 2023
Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
02 onsdag Aug 2023
Posted in Yolanda - författare / Whriter
02 onsdag Aug 2023
Etiketter
Black&white, Folk, Foto, Människor, people, Photography, prat, Samtal, Svartvitt, talk

Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
02 onsdag Aug 2023
Etiketter
art, city shadows, City shadows in perpective, Konst, skuggor av staden
Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
01 tisdag Aug 2023
Etiketter
Black&white, building, byggnad, cloud, Foto, moln, Photography, Svartvitt, Träd, Tree

Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
01 tisdag Aug 2023
Etiketter

Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
01 tisdag Aug 2023
Etiketter
Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
31 måndag Jul 2023
Etiketter

Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
31 måndag Jul 2023
Posted in Kreativitet / Creativity
Etiketter

31 måndag Jul 2023
Publicerat av Yolanda - Aspergers syndrome - Poetry - Photography/edit - Art - Mental illness | Filed under Kreativitet / Creativity
30 söndag Jul 2023
Etiketter
Annie Lööf, Anxiety, åska, control, cozy, Fucking Åmål, hjärnspöken, kontroll, Livet är en schlager, Mys, något nytt, Oro, Rain, rain sound, Regn, regn ljud, Robert Aschberg, something new, sommarprat, Sveriges radio, SVTplay, thunder
En av sakerna jag skev i gårdagens lista, som handlade det som är bra med att ha semester, är att man får för sig att göra nya saker.
Jag har lyssnat på Annie Lööfs- och Robert Aschbergs sommarprat. Nästan hela. Förövrigt – jag lyssnar sällan på sommarpraten. Sedan har jag gått med återvinningen utan sällskap, fast jag glömde mina fotledsstöd hemma. Då blev jag lite nervös. Sedan tappade jag en del saker. Typ en soya-flaska av glas. Jag har också kollat på ett par filmer, som jag inte sett på att bra tag, som råkade ligga på SVTplay – Fucking Åmål och Livet är en schlager. För att vara tydlig – jag ”orkar” nästan aldrig sätta i gång en hel film, för det blir så mycket planering i huvudet. Sedan är jag rätt kvällstrött, så jag vet inte om jag orkar se klart den. Ibland orkar jag inte bry mig om mina hjärnspöken, men oftast så äter de min själ. På något sätt.
Det här med åska och regn – jag älskar det! Det är så mysigt. När det började regna var jag utomhus, men när man går in och har öppen balkongdörr är det något annat. Därför kom jag på att jag kunde lyssna på regnljud under natten.
30 söndag Jul 2023
Posted in Kreativitet / Creativity
Etiketter
åska, Black&white, Foto, Kungsholmen, Photography, Rain, Regn, Stockholm, Svartvitt, thunder
Precis innan åska och regn. Det vädret är så mysigt och lugnande när man väl är inne. ♡

Gillar du åska och regn? / Do you you like thunder and rain?
Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.